תכנון פיננסי הוליסטי

מה זה תכנון פיננסי? ולמה הוא "הוליסטי"?

תכנון פיננסי זה תהליך שבו איש מקצוע בתחום הפיננסים לוקח אחריות על התחום הפיננסי, ומנהל עבורנו את ההון והנכסים הפיננסיים והפנסיוניים, בצורה פרסונלית, בהתאם למטרות ולצרכים האישיים והמשפחתיים.

אז למה "הוליסטי"?

כי מדובר בתהליך רוחבי, הכולל התייחסות וממשקים בין כל התחומים הפיננסיים בחיים:
השקעות וניהול הון, משכנתא והלוואות, פנסיה, ניהול מס, ביטוחים וניהול סיכונים, וכלכלת המשפחה.

כל אחד מההיבטים האלה הוא עולם ומלואו, שדורש תהליך מעמיק ונפרד, שאנחנו מבצעים באופן אינטגרטיבי – שלוקח בחשבון את שאר התחומים המשיקים, ויוצר חיבורים כדי להגיע לתוצאות מקסימליות. בתהליך כזה, השלם עולה על סך חלקיו, וביחד מקבלים תוצאות יוצאות דופן בניהול ההון.

איך נראה התהליך?

מיפוי פיננסי מעמיק

בשלב הראשון אנו נמפה את כלל הנכסים הפיננסיים הקיימים: הון נזיל, קופות גמל, קרנות השתלמות, הון מנוהל, נכסים פיננסיים וכו', בנוסף, נתבונן על התזרים החודשי ועל ההכנסות וההוצאות הקבועות והמשתנות.
לאחר מכן נאפיין בצורה מדוקדקת את הצרכים, המטרות והתנאים של המשפחה.
נקדיש זמן להצבת מטרות לטווח הקצר ולטווח הארוך, בין אם מדובר ב"חלומות" משפחתיים כגון נסיעה לחו"ל, שדרוג המגורים, אירועים ושמחות, וכו', ובין אם מדובר בצרכים העולים מחיי היומיום, כמו טיפולים רפואיים, דיור מוגן, סיוע לילדים ברכישת דירה, סיוע להורים וכדומה.

בניית אסטרטגיה פיננסית משפחתית

בהתאם לכלל התנאים, הצרכים והמטרות שהוגדרו בשלב המיפוי, נבנה אסטרטגיה פיננסית להגדלת ההון ולהשגת היעדים הפיננסים. בשלב זה, נתעמק ב"פרופיל המשקיע" של המשפחה – נבחן את רצון ויכולת ההשקעה, נגדיר רמות הסיכון שניתן לקחת, ואת פוטנציאל התשואות במגוון אפיקי השקעה.
לרוב נשאף לקיים פיזור באפיקי ההשקעה, ולשלב אפיקי השקעה אלטרנטייבים למען הגברת היציבות בתיק ההשקעות.

יישום האסטרטגיה בליווי מלא - יוצאים לדרך!

ניישם את האסטרטגיה שהגדרנו במדויק, ונשיג את מסלולי ההשקעה הטובים ביותר בהתאם לנקודות שהוגדו.
אנחנו ניישם עבורכם את האסטרטגיה בשירות מסוג DONE FOR YOU , שירות זה יאפשר לכם מצד אחד לקבל ביטחון שהפיננסים שלכם בידיים טובות ואמינות, ללא מעורבות מיותרת מצידכם, ומצד שני – נהיה איתכם בקשר בנוגע להתקדמות התכנית הפיננסית, ולכל שינוי או המלצה מתבקשת. תקבלו שיקוף מעמיק אחת לתקופה בדו"ח מפורט ונגיש.

לדעתנו, תהליך תכנון פיננסי הוליסטי זו "המתנה" הכי טובה שניתן לתת לעצמנו העתידי –
רק כך ניתן להבטיח באמת את שהעתיד שלנו יהיה ורוד ויפה, ושאיכות חיינו תלך ותעלה.

לשיחת הכוונה עם מתכנן פיננסי ללא עלות

לשיחת הכוונה עם מתכנן פיננסי ללא עלות השאירו פרטים

דילוג לתוכן